.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اخبار ويژه قدس

بازداشت برادر همسر ابطحي
خبرآنلاين- بي.بي.سي خبر داد: مهدي موسوي نژاد، برادر همسر محمدعلي ابطحي، معاون پيشين محمد خاتمي بازداشت شده است.
او طلبه اي 27 ساله است که در حوزه علميه قم مشغول به تحصيل است.

همسر جواد امام: خبر دستگيري دخترم کذب بود
فارس- سايت فراکسيون اقليت مجلس که پيش از اين در گفتگو با همسر جواد امام، ادعاي بازداشت و شکنجه دختر وي را مطرح کرده بود، روز جمعه شايعه ربوده شدن و دستگيري وي را منتفي دانست و گفت: دخترم ماجراجويي کرده بود.
وي گفت: دختر بنده با توجه به شرايط خاص روحي و رواني ناشي از دستگيري پدرش که موجب نگراني خانواده و بنده شده بود، چنين اقدامي را انجام داد.

ديدار محرمانه علي لاريجاني با مراجع
رسا- رئيس مجلس شوراي اسلامي که در قم بسر مي برد پنج شنبه شب به صورت محرمانه با آيات عظام مکارم شيرازي، نوري همداني، صافي گلپايگاني ديدار و گفتگو کرد.

شهرستاني: با موسوي بحث سياسي نکرديم
آينده- داماد و نماينده آيةا... سيستاني ديدار خود با ميرحسين موسوي را تأييد کرد.
حجةالاسلام شهرستاني درباره جلسه ديدار با موسوي گفت: در اين ملاقات کوتاه هيچ گونه بحث سياسي نشد و مانند ديد و بازديدهاي جاري بود.

پارلمان نيوز فيلتر شد
پارلمان نيوز- از ظهر ديروز- براي دومين بار در ماه هاي اخير- پايگاه خبري فراکسيون اقليت مجلس «پارلمان نيوز» فيلتر شده است.

500 سايت اسرائيل هک شد
فارس- روز پنج شنبه در آستانه روز قدس گروه امنيتي آشيانه هک زنجيره اي سايتهاي اين رژيم را با هک 500 سايت آغاز کرد.
ايرنا: محافظ کروبي گاز اشک آور زد
ايرنا- حضور مهدي کروبي در راهپيمايي روز قدس خشم مردم را برانگيخت. پس از اعتراض مردم عليه کروبي، يک محافظ دبيرکل حزب اعتماد ملي با پرتاب گاز اشک آور به ميان مردم تلاش کرد، درگيري ايجاد کند.

حمله به خاتمي در راهپيمايي
عصر ايران- در راهپيمايي روز قدس، گروهي با حمله به سيد محمد خاتمي قصد آسيب زدن به وي را داشتند که با هوشياري پليس و حضور مردم، اين افراد ناکام ماندند و مجبور به عقب نشيني شدند. در اين رويداد، عمامه خاتمي بر زمين افتاد.

باهنر: ضرب و شتم سران اصلاحات را نمي پذيريم
ايلنا- باهنر، عضو هيأت رئيسه مجلس در حاشيه راهپيمايي روز قدس در خصوص ضرب و شتم برخي از سران جريان اصلاحات در راهپيمايي ديروز گفت: ما ضرب و شتم و هر گونه کار غيرقانوني را از هيچ کس نمي پذيريم و آن را تائيد نمي کنيم.

ناجاي کردستان: ترورها با هم مرتبطند
مهر- فرمانده انتظامي استان کردستان احتمال مرتبط بودن ترورهاي صورت گرفته در 10 روز اخير در استان را تأييد کرد.

مصاحبه فارس با فرزند هاشمي
فردا- خبرگزاري فارس با محسن هاشمي مصاحبه کرد. در اين خبر آمده است: مديرعامل متروي تهران با تأکيد بر لزوم حفظ وحدت ملتهاي مسلمان گفت: حضور گسترده مردم آگاه ايران از همه سليقه ها و گروه ها در راهپيمايي روز قدس بيانگر اتحاد انديشه ملتها درباره اين موضوع مهم است.

توصيه حدادعادل درباره يادداشتهاي شش جلدي «علم»
فارس- حداد عادل رئيس کميسيون فرهنگي مجلس در نشست انجمن اسلامي پزشکان که عصر روز پنجشنبه برگزار شد با اشاره به تاريخ ايران گفت: اگر تاريخ ايران را مطالعه کنيم متوجه مي شويم که دخالت خارجي ها در امورات داخلي چقدر بوده است.حداد عادل با بيان اينکه دوستان شش جلد يادداشت علم را مطالعه کنند، تصريح کرد: در ميان همه کتابهايي که از خاطرات قبل از انقلاب خوانده ام مجموعه شش جلدي خاطرات علم از همه عبرت آموز تر است چراکه اين شش جلد را مي توان به صورت 30 جلد کتاب براي جوانان استخراج کرد.

احتمال برکناري معاون تازه منصوب رئيس جمهور
عصر ايران- شنيده ها حاکي از آن است که حميد بقائي معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري از سمت خود بر کنار شده و محمد علي آبادي رئيس سابق سازمان تربيت بدني قرار است در کرسي اين سازمان تکيه بزند.

ديدار محرمانه علي لاريجاني با مراجع
رسا- رئيس مجلس شوراي اسلامي که در قم بسر مي برد پنج شنبه شب به صورت محرمانه با آيات عظام مکارم شيرازي، نوري همداني، صافي گلپايگاني ديدار و گفتگو کرد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

نا شناس 28 شهريور 1388
جرم اقای باهنر کمتر از اصلاح طلبان نیست

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.093 seconds.